מגזין הבנקאות הפרטית, הינו מגזין רבעוני המופץ ללקוחות הבנקאות הפרטית של כל הבנקים, תכני המגזין עוסקים בנושאים פיננסים אקטואלים בישראל ובחו"ל וכן קיימים בו מדורי תרבות פנאי ואיכות חיים.

קוקה קולה
המשקה "קוקה-קולה" שווק לראשונה ב-8 במאי 1886, בבית-מרקחת בג'ורג'יה. פרופ' דניאל לוי מהמחלקה לכלכלה חקר את ההחלטות הכלכליות שחברת קוקה-קולה קיבלה לאורך השנים
קוקה-קולה, "המשקה הצונן והמרענן" שווק לראשונה ב-8 במאי, 1886, בבית-מרקחת ג'ייקוב'ס באטלנטה, ג'ורג'יה. פרופ' דניאל לוי מהמחלקה לכלכלה מזכיר כמה עובדות מוכרות יותר או ופחות על החברה והמוצר.
"השם 'קוקה-קולה' הוא צרוף המילים המוכר ביותר עולם, אחרי הצירוף 'OK'. לכן, אם מישהו יגיד את המשפט "Coca-Cola is OK" יבינו אותו יותר אנשים וביותר מקומות בעולם בהשוואה לכל משפט אחר" (פרופ' ריצ'רד טדלו, הרווארד 1990) מהיום הראשון, 192 מ"ל קוקה-קולה נמכרו במחיר של 5 סנט. אין זה מפתיע, שהרי באותה תקופה מוצרים רבים נמכרו במחיר זה בארה"ב באלפי חנויות "הכול ב-5 סנט". מה שכן מפתיע הוא שמחיר זה שרד עד 1959, עשורים לאחר שחנויות ה-5 סנט נעלמו. הסיבה טמונה במגבלה טכנית של מכונות המכירה: הן יכלו לקבל רק מטבע של 5 סנט, אך גם נוחות השימוש במטבע בודד, "שלכל ילד יש בכיס", מילאה תפקיד. בשנות ה-80 החברה ניסתה מכונת מכירה שבה המחיר השתנה עם הטמפרטורה, עלה בימים חמים וירד בימים קרים. הכלכלנים אהבו את שיטת התמחור הזאת, הציבור פחות, וכתוצאה מכך נשיא החברה נאלץ להתפטר.

